.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
این ایثارگران در این ماه افزایش حقوق خواهند داشت؟
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران گفت: همانطور که در خبر‌ها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.(ادامه)
با پایان یافتن فرآیند تجمیع آراءِ ۴۱۶ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی آقایان ... نتایج قطعی مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه ،سیمرغ و جویبار مشخص شد
با پایان یافتن فرآیند تجمیع آراءِ ۴۱۶ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی آقایان ...(ادامه)
موضوع گرفتن غرامت جنگی از عراق یک خواسته عمومی است. به طور ویژه، خواسته آسیب دیدگان از جنگ، دریافت غرامت است؛ خواه شهرها و خواه افرادی که از وقوع جنگ آسیب دیده اند. اما اخیرا ... افشاگری فلاحت‌پیشه درباره یک کلاهبرداری بزرگ؛ ماجرای دریافت غرامت جنگی از عراق
موضوع گرفتن غرامت جنگی از عراق یک خواسته عمومی است. به طور ویژه، خواسته آسیب دیدگان از جنگ، دریافت غرامت است؛ خواه شهرها و خواه افرادی که از وقوع جنگ آسیب دیده اند. اما اخیرا ...(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد. جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی تاکامی خاطر نشان کرد که در سال جهش تولید و مشارکت مردمی، این شرکت مصمم به استفاده از مشارکت نخبگان، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و متخصصین تراز اول برای اجرای پروزه های راهبردی و کاربردی است. دعوت از نخبگان، شرکت های دانش بنیان، پژوهشگاه ها و اساتید دانشگاه ها برای اجرای پروژه های کاربردی هوش مصنوعی در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان
شمال نیوز : موسوی تاکامی خاطر نشان کرد که در سال جهش تولید و مشارکت مردمی، این شرکت مصمم به استفاده از مشارکت نخبگان، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و متخصصین تراز اول برای اجرای پروزه های راهبردی و کاربردی است.(ادامه)
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟ انتقاد شدید از استخدام افراد خاص در استان بالا گرفت + اسامی افراد خاص !
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟(ادامه)
دفاع مقدس پر از رویدادها و انسان‌هایی است که هنوز بسیاری از آنها ناگفته باقی مانده؛ یکی از این ماجراها روایت جانبازی یک سرهنگ ارتش است که علی رغم آنکه اسم او در لیست شهدا بوده؛ تا زمان درگذشتش سخنی از مجروحیتش به میان نیاورده است. این جانباز ارتشی مدت‌ها شهید بود
دفاع مقدس پر از رویدادها و انسان‌هایی است که هنوز بسیاری از آنها ناگفته باقی مانده؛ یکی از این ماجراها روایت جانبازی یک سرهنگ ارتش است که علی رغم آنکه اسم او در لیست شهدا بوده؛ تا زمان درگذشتش سخنی از مجروحیتش به میان نیاورده است.(ادامه)
نمایندگان مجلس وزارت صمت را مکلف کردند تا با معرفی بنیاد شهید اجازه واردات یک دستگاه خودرو به جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر را بدهد. جانبازان ۵۰ درصد به بالا مجاز به واردات یک دستگاه خودرو شدند
نمایندگان مجلس وزارت صمت را مکلف کردند تا با معرفی بنیاد شهید اجازه واردات یک دستگاه خودرو به جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر را بدهد.(ادامه)
نمایندگان خانه ملت شرایط ارائه وام قرض‌الحسنه مسکن محرومین و ایثارگران را مشخص کردند. شرایط ارائه وام قرض‌الحسنه مسکن محرومین مشخص شد
نمایندگان خانه ملت شرایط ارائه وام قرض‌الحسنه مسکن محرومین و ایثارگران را مشخص کردند.(ادامه)
همزمان با ادامه مراحل فنی «آسمان غرب» برای حضور در جشنواره فیلم فجر، نخستین عکس از میلاد کی‌مرام ایفاگر نقش شهید شیرودی منتشر شد. نخستین تصویر میلاد کی‌مرام در نقش شهید شیرودی منتشر شد
همزمان با ادامه مراحل فنی «آسمان غرب» برای حضور در جشنواره فیلم فجر، نخستین عکس از میلاد کی‌مرام ایفاگر نقش شهید شیرودی منتشر شد.(ادامه)
مدیرکل بنیادشهید کرمان گفت: آمارنهایی شهدای ما دربامداد جمعه ۸۵شهید است. آمار شهدای کرمان باز تغییر کرد
مدیرکل بنیادشهید کرمان گفت: آمارنهایی شهدای ما دربامداد جمعه ۸۵شهید است.(ادامه)
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد. آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده برگزار شد
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد.(ادامه)
معاون رییس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: ١٧ آذرماه امسال آزمون سراسری استخدامی در کشور برگزار می شود. ١٧ آذرماه آزمون استخدامی دولت برگزار می شود
معاون رییس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: ١٧ آذرماه امسال آزمون سراسری استخدامی در کشور برگزار می شود.(ادامه)
پیکر جانباز سرافراز ۷۰ درصد سید حسین کاشانی با حضور مردم شهید پرور و ولایی تشییع و در کنار یاران شهیدش در بخش دابودشت آمل به خاک سپرده شد. پیکر جانباز آملی کنار یاران شهیدش آرام گرفت
پیکر جانباز سرافراز ۷۰ درصد سید حسین کاشانی با حضور مردم شهید پرور و ولایی تشییع و در کنار یاران شهیدش در بخش دابودشت آمل به خاک سپرده شد.(ادامه)
شمال نیوز : آیت اله محمدی لائینی ضمن دلجویی و تکریم از جانباز معزز سید حبیب اله حسینی به دلیل مجاهدت و از خودگذشتگی وی در دوران هشت سال دفاع مقدس، از زحمات همسر صبور و فداکار وی قدردانی کرد. عیادت و تکریم آیت الله لائینی از سید دفاع مقدس مازندران
شمال نیوز : آیت اله محمدی لائینی ضمن دلجویی و تکریم از جانباز معزز سید حبیب اله حسینی به دلیل مجاهدت و از خودگذشتگی وی در دوران هشت سال دفاع مقدس، از زحمات همسر صبور و فداکار وی قدردانی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : اداره هر یک از اَبَر هلدینگ‌های اقتصادی در شرایط تحریم نیازمند اعتبار درونی در کشور و محافل بیرونی اقتصادی است. 2 جا به جایی در ساختار اقتصادی کشور / فتاح و دهقان به کجا خواهند رفت ؟!
شمال نیوز : اداره هر یک از اَبَر هلدینگ‌های اقتصادی در شرایط تحریم نیازمند اعتبار درونی در کشور و محافل بیرونی اقتصادی است. (ادامه)
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند.

چند روایت از زندگی اسرار آمیز فرماده شهید مازندرانی اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند. (ادامه)
در پیام رهبرمظعم انقلاب آمده است: شهیدان، ستارگان راهنمایند؛ الگوهای بی‌زوال برای همه‌ی ما و نسلهای پس از مایند؛ رفتار آنان درس است؛ انگیزه‌های آنان حکمت است.
پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران: شهیدان الگوهای بی‌زوال برای همه‌ی ما و نسل‌های پس از ما هستند/ باید پیام شهیدان را بدرستی بشنویم و از آن برای آبادی دنیا و آخرت بهره گیریم(خبر)
در پیام رهبرمظعم انقلاب آمده است: شهیدان، ستارگان راهنمایند؛ الگوهای بی‌زوال برای همه‌ی ما و نسلهای پس از مایند؛ رفتار آنان درس است؛ انگیزه‌های آنان حکمت است. (ادامه)
جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت با رهبر انقلاب
جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
 «حاجیه باجی خانم عباسی گنجی» مادر صبور شهیدان والامقام علی اصغر و حسین رستم‌زاده گنجی پس از سال‌ها استقامت و پایداری در سن ۹۲ سالگی، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. مادر شهیدان «رستم زاده گنجی» آسمانی شد
«حاجیه باجی خانم عباسی گنجی» مادر صبور شهیدان والامقام علی اصغر و حسین رستم‌زاده گنجی پس از سال‌ها استقامت و پایداری در سن ۹۲ سالگی، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.(ادامه)
سید اسماعیل نصراللهی دانش آموز معلولی که رتبه ۲۵ کنکور شد در دیدار با وزیر علوم، مهمترین خواسته خود را امکان تحصیل آنلاین عنوان کرد و وزیر علوم در این زمینه قول مساعد داد. قول مساعد وزیر علوم به داوطلب معلول ساروی رتبه ۲۵ کنکور
سید اسماعیل نصراللهی دانش آموز معلولی که رتبه ۲۵ کنکور شد در دیدار با وزیر علوم، مهمترین خواسته خود را امکان تحصیل آنلاین عنوان کرد و وزیر علوم در این زمینه قول مساعد داد.(ادامه)
معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیئت دولت درخصوص واردات خودرو ویژه جانبازان و ایثارگران را ابلاغ کرد . ابلاغ مجوز واردات خودرو ویژه جانبازان
معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیئت دولت درخصوص واردات خودرو ویژه جانبازان و ایثارگران را ابلاغ کرد .(ادامه)
صحبت‌های سیدابراهیم رئیسی در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم درباره حجاب را در این ویدئو ببینید. رئیسی: بساط بی‌حجابی در کشور جمع می‌شود ؛ نگران نباشید / واکنش حضار به اظهارات رئیسی را ببینید
صحبت‌های سیدابراهیم رئیسی در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم درباره حجاب را در این ویدئو ببینید.(ادامه)
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟ رئیس جمهور سکان هدایت ورزش و جوانان را به دست کدام دسته خواهد سپرد؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
ماجرای تجمع مقابل بنیاد شهید چه بود؟
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: پرداخت غرامت جنگی از سوی کشور متجاوز که موضوعی غیر مرتبط با بنیاد شهید و امور ایثارگران است، خواسته تجمع کنندگان مقابل این نهاد بود که در آرامش به پایان رسید. (ادامه)
همزمان با آغاز فرایند توزیع کارت نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲، محل و نحوه رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان و آنچه در تقاضانامه ثبت نام، مشخص کرده‌اند، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور مشخص شد. کنکوری‌هایی که اطلاعات کارتشان مشکل دارد، بخوانند
همزمان با آغاز فرایند توزیع کارت نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲، محل و نحوه رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان و آنچه در تقاضانامه ثبت نام، مشخص کرده‌اند، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند.
25 خرداد ( امروز ) ؛ آخرین مهلت استعفای مدیران برای شرکت در انتخابات + نگاهی به استعفاها در مازندران
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.